Tussen Uit en Thuis (63)

13 september

Çok uzaklarda

Hos Geldiniz

Of ik een foto van de deur mocht maken? ‘Natuurlijk’, zei hij,’ kom ook vooral verder kijken’, en nodigde ons, twee vreemdelingen, zonder enige aarzeling zijn huis binnen.

Zeker en vast

Het vangnet van helpende handen in vele vormen trekt zich dichter en dichter om mij heen en ik voel me gedragen.
Het Universum lijkt te werken als de gesmeerde machine die ik wist dat het was voor ik mij verloren voelde. Al is dat een vergelijking die volkomen mank gaat, simpelweg omdat woorden tekort schieten.
Vol verbazing en verwondering en menig maal diep ontroerd haal ik adem om al het goede te ontvangen wat op mij af komt.

Gisteren zei een vriendin: ” ik weet dat ik bij jou ook altijd welkom ben”.
Zeker en vast!

80 dagen lang een andere deur om open te doen, tegen te trappen, mijn neus tegen te stoten of aan voorbij te gaan. 80 deuren totdat die ene op 1 oktober voor de laatste keer dichtvalt. Met beeld en geluid.
Hier begon het:
Open Deuren: Limit to your love

Alle muziek is te vinden op de Playlist “80 deuren verder”
en dank zij Geert @graat nu ook op Spotify.


2 reacties on “Tussen Uit en Thuis (63)”

  1. […] Hier de blog van deze deur. […]

  2. […] Hier de blog van deze deur. […]


Plaats een reactie