over naar eigen domein – caroliengeurtsen punt nl

Postcrossing is fun
Waar gaan wij naar toe..

Niet naar Rusland – daar komen wel de kaartjes vandaan, en ook nog niet naar Turkije.
voorlopig blijf ik waar ik ben, in punt nl, edoch… mijn blog verhuist!

Uiteindelijk heeft het niet zo heel veel om het lijf, (zeker niet als je ongelofelijk geholpen wordt ;-)) om over te gaan van wordpress.com naar een eigen domein via wordpress.org installatie. Dus eindelijk na ruim een jaar heb ik het aangedurft. Mede dankzij deze handleiding. Iedereen dank je wel voor de aanmoediging in de zijlijn (blogpraters!) en in de ring: Ed je bent een kanjer!

De kleuren kloppen nog niet en zo nog wat meer rammelarijen, maar ik vind het er toch een goeie dag voor een nieuw herbegin, zelfs op naar ik meen ‘mijn dag’  en dat bekrachtig ik dan bij deze –  Ik heb er ongelofelijk weinig kaas van gegeten hoor, van die Maya kalender, maar ik geloof dat iemand of iets ooit eens heeft uitgerekend dat ik een Gele Krijger ‘ben’.
(?? zeg me als het niet waar is of niet zo kan zijn) en blijkbaar is het vandaag de dag van de Gele Krijger

Ik verhuis mijn blog vandaag om n stukje verder thuis te komen😉

Zielsgenot en Pijn gaat vanaf vandaag hier verder: http://caroliengeurtsen.nl/


13 reacties on “over naar eigen domein – caroliengeurtsen punt nl”

  1. Heel Goed van je en dank voor de link naar de handleiding,
    Nieuwe site ziet er goed uit met nog wat kleine puntjes waar mijn andere handleiding op http://wpsitebouw.nl nog bij kan helpen (Gratis PDF op de download pagina).

    Nu genieten van je nieuwe vrijheid en het vertrouwde gevoel van WordPress!

  2. spannend succes!
    vraag punt nl is toch ook een hoster?

  3. Beste Herbert – Jan,
    Vroeger kreeg ik ook te zien in mijn statistieken waar mijn bezoekers vandaan kwamen. En dan bedoel ik, de provider en de plaats. Dat is op de een of andere manier verdwenen. Zou je mij, met enige spoed, kunnen vertellen hoe ik dat terugkrijg? Bij voorbaat heel veel dank!
    Marij
    PS: Wat een coole blog heeft Carolien. Kan ik dat ook krijgen?

  4. Mooie ondertitel van je blog … en de rest ook !


Geef een reactie

