Wát een mooi document en wat een fijn eerbetoon aan een worsteling, mijn worsteling. ik ben zeer geraakt. Dank Steven voor deze keuze, met Pasen ook nog. voor mij door de jaren heen, en zeker sinds ik met Pasen 87 naar Turkye verhuisde, altijd een periode die in het licht stond van grote, opwekkende en opwindende veranderingen in miujn leven, wel altijd gekleurd door de melancholie van afscheid, achterlaten en ook zeker het lijden van Jezus en mijn mee-lijden met al het leed in de wereld waar ik zo gevoelig voor ben en wat ik me zo aantrek…

Heel bijzondere dagen….
ook om nu hier met mijn vader in de caravan te zijn, voor ik hoop niet de laatste keer, en een paar fijne dagen en reis samen te beleven…
liefs Carolien



Geef een reactie

