PronGelukkigheid – Straatmomentjes

Beauty Shivers  ~ Daar zit je op je balkon in de zon, met een vriendin aan de koffie.
Zij lacht en wijst naar beneden: “dat is al de tweede keer in een half uur tijd dat ze dat doen”.
Ik kijk naar beneden en probeer te volgen wat er gebeurt voordat ik het vraag…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

“Ze ruilen van schoenen,” zegt mijn vriendin. “Of eigenlijk dus weer terug. Ze hebben gelijk ook, want ze staan ze zo ook beter”.

Ik kan het niet zo heel goed zien, maar het is toch een grappig gezicht.
Ik denk nog, zij wanen zich onbespiedt. Maar dat is niet waar,want er passeren zeker 7 mensen voordat ze klaar zijn en samen gearmd weer weglopen.
Ik gniffel tevreden naar mijn vriendin.  Dá’s nog eens boffen, zo’n privétheaterstukje.

Gezocht: La Crimae. De politie waarschuwt nog eens dat aanstichting tot diefstal zwaar gestraft wordt

Pinteresse

Met een aantal mensen hebben we alweer een tijdje een gemeenschappelijk Pinterest Board, genaamd Plaats een Delict: Beelden die niet zouden misstaan in de archieven van de recherche. Geen ‘echte’ plaatsen delict natuurlijk. Het thema is immers ‘humor’.

Voornamelijk heel erg leuk voor onszelf en heel erg leuk om te doen.

Looking for beauty in between the garbage of life

Zelf heb ik een Pinterest Board wat Add Beauty to our World heet.
Ik vind het zelf leuk om schoonheid in een voor mij opvallende context te fotograferen. Ook zie ik heel vaak de meest fantastische foto’s langskomen op Facebook of elders en zie ze graag bij elkaar.
Al of niet gearrangeerd. Wel Zelfgeschoten…. Vermenigvuldigend genieten.

Leuk als daar ook meer mensen aan mee willen doen.
Mail me even als dat zo is en dan voeg ik je toe.
Pinterest, een uit de hand lopende hobby😉



Geef een reactie

