soms kraakt en piept het – opstartproblemen

sensitvity is all around and in usPelgrimsgebed  Een echt maandagochtend gevoel overviel me vanmorgen. Een lange To Do lijst en veel neiging tot struisvogelen in leuke dingen.
Dus ik zoek het even in de muziek om me bij mijn les en in contact met mijn hart te houden.
Zo schreef ik dat vanmorgen ook op Facebook over Stichting Ambulance Wens Nederland. Zij voeren o.a. iedere dag vier missies uit voor ernstig zieke, meest terminale mensen, volwassenen en kinderen.  Zij verzorgen voor hen die dat niet op andere wijze kunnen realiseren een ritje als laatste diepe wensbestemming.  Vanmorgen:

  Stichting Ambulance Wens

Vandaag vier wensen, wens 1 is voor een meisje(2001) zij gaat één keer naar Euro-Disney voor een paar dagen. Wens 2 is voor een meneer (1933) uit Den Helder met Colon CA hij gaat afscheid nemen van zijn huis. Wens 3 is voor een mevrouw (1948) uit Alkmaar met uitgezaaide CA zij gaat afscheid nemen van haar huis. Wens 4 is voor een mevrouw (1942) uit Zoetermeer met uitgezaaide CA zij gaat naar het graf van haar Partner.

Ze bestaan vijf jaar en ik ben erg blij dát ze bestaan. Ik schreef:
“Dank voor het delen. Het houdt mij bij de les, mijn les: ‘Live life to the fullest, regret less, mean more…’ Jullie sterkte waar nodig en plezier waar t kan!

Restaurant Hubert Haenen

Zo las ik in het weekend ook een tweet die me raakte, van een restauranthouder:

Met de muziek mee

De vaat is gedaan, een heerlijke lunch is gegeten, er is gepraat en gelachen met gezins- en familieleden. Blog klaar, en het komende half uur zal duidelijk worden of er wel of niet gesport gaat worden. Ik ben het nu wel van plan. Even wat muziek op het apparaat zetten…



Geef een reactie

