podcasterige crea bea

I am limitted edition

I love the sound of breaking glass ~

God wat is fröbelen toch lekker! ‘Mijn innerlijk kind wordt daar enorm blij van’, zou ik bijna gezegd hebben, het is een begrip waar ik veel mee hoor te kunnen, maar ik ben al die afsplitsingen een beetje zat, het dekt in ieder geval nu van geen kant de lading.

Ik wordt daar helemaal blij van, heerlijk opgewonden en vrolijk, én bewegelijk.
Het geeft energie. En om het te delen is erg leuk, maar geen must. Het eerste en grote genieten zit in de belevingsmomenten zelf.

I’m not weird, I’m limited edition

Van sommige dingen is het zelfs de vraag of het verantwoord is om te delen, zoals deze test hieronder. Zeker voor mensen met geluidsversterkers, in- of uitwendig, geen goed idee om onbevangen naar te luisteren.  In t eerste stukje echt wel een schelle echo piep. Maar wel leuk.
En het is een testje wat we hier thuis gisteravond gedaan hebben, om binnensnel een Skype gesprek op te gaan nemen met Audacity (gratis te downloaden) en te exporteren dusdanig dat het in Soundcloud online gezet kan worden, op dit blog…

Podcasterig dus.

Mede naar aanleiding van de blogpraat sessie van afgelopen maandag waar ik zelf de week ervoor een beetje op aangestuurd had vanwege mijn vragen hierover.
Heel fijn dat dat bij meer mensen leefde en dus een vagevuur aan vragen opleverde voor Marco Raaphorst @Raaphorst – expert podcasting. Hier het transcript daarvan. Met dank!

Vanmorgen het boek Opkrabbelen van Karin Ramaker uitgelezen. Daar begonnen dus ook mijn fröbelmomenten van vandaag. Ik had al wel eerder aarzelend in boeken geschreven, maar nog noot geknipt of gescheurd… En niet omdat het een slecht boek is, integendeel. Het beviel erg goed. Volgende week meer hierover.

Over podcast luisteren met een CI |  transcript blogpraat 12 maart over podcasting |  En vanwege de boekenweek een gratis e-book over hoe te bloggen Gij zult Bloggen   |

I’m not weird, I’m limited edition


4 reacties on “podcasterige crea bea”

  1. […] maar ik ben al die afsplitsingen een beetje zat, het dekt in ieder geval nu van geen […] » ZielsgenotENpijn […]

  2. jjvoerman zegt:

    jou hoor ik.

    eerste stuk alleen “engelse handleiding” daarna of je stem wel hard genoeg is en zo.

    je gesprekspartner mis ik. ik kan zo snel niet overschakelen. en zijn stem is donkerder, dat is voor mij lastiger. komt misschien ook door het gerommel in het begin. dat is voor mij eindeloos zoeken naar houvast.

    rust werkt dus voor mij.

    zal ik zelf aan moeten werken als ik podcasts ga opnemen, want ik praat zelf dus te snel.

  3. HansDeZwans zegt:

    Ik ben begonnen met bloggen door mijn echtscheiding, het van mij af schrijven. Zo heeft ieder zijn manier denk ik wel. En door die wijvenweek kom ik dus ook eens op andere blogs terecht wat wel leuk is.

  4. Ik moest lachen om je opmerking dat je hem zeker ging bewaren – omdat het een test is. Heel logisch, eigenlijk, voor jou, en voor anderen weer niet! Haha! Ik wist niet precies wat je aan het doen was en waar het over ging en wie de andere persoon was, dat maakt het inhoudelijk lastiger te volgen.
    Erg leuk om je stem te horen en mee te beleven wat je aan het uitproberen bent!


Geef een reactie

