The piano player #PHOT 3

Pianoplayer at the beginning of the blogbal

Toen er nog bijna niemand binnen was. Een plaatje… en mooi spelen ook nog, zij het maar heel kort in mijn beleving…

Blogbal 2012, De Balie Amsterdam

#PHOT is ‘Photo on Tuesday’ – initiative of Karin Ramakers for blogging photographers or photographing bloggers.


6 reacties on “The piano player #PHOT 3”

  1. […] #PHOT is ‘Photo on Tuesday’ – initiative of Karin Ramakers for blogging photographers … Verder lezen → » Carolien Geurtsen […]

  2. Aline zegt:

    Ik kan hem bijna horen spelen…😉

  3. karin r. zegt:

    (psst, zonder s bij achternaam graag)

    was het leuk daar? kon helaas niet erbij zijn … mooie foto!

    • jeez…iedere keer als ik je naam tik, kriebelt het ergens, gewoon nakijken als dat weer gebeurt dus – excuus excuus!!! en dank, ik ben ook erg blij met de foto. Ik heb nog wat tekst toegevoegd aan de blog…het was ‘gemengd dubbel’.
      Groetje

  4. Het genoegen was geheel mijnerzijds. Dankjewel voor het compliment.


Geef een reactie

