Hoezo Boekenbal als je met KutBinnenlanders een Kalebas kunt delen

Get together - De blogparel

Read all about it ~

sowieso een goed idee om te schrijven over het Warum….

eerstens ben ik niet voor het boekenbal uitgenodigd en voor het blogbal wel, en even terugredenerend heb ik ook een prijs gewonnen die daar uitgereikt gaat worden aan de bar, en niet op het boekenbal.
Verder wilde ik vorig jaar al, maar toen kon ik niet… gelukkig maar want toen schijnt het niet zo’n succes geweest te zijn. Mogelijk ook gewoon omdat ik er niet bij was.

Ik blog alweer een tijdje en het is dé gelegenheid om een flink aantal van mijn medebloggers, succesvolle trendsetters en trendwatchers te ontmoeten. Verder is het een leuk avondje uit naar ik hoop. Cultuur snuiven op de vierkante meter, beproeft medicijn bij burnout –  Food for the Soul, en daar hoort voor mij schrijven en lezen gelukkig ook weer bij… Mezelf verleiden tot uitstapjes is de briefing en inspiratie en voeding het bijprodukt.

Wie er allemaal zijn in de Balie? Kijk zelf: Blogbal gaat Rock ’n Roll  en hier Het boekenbal voor bloggers

Wie er allemaal niet zijn, wordt gevoegelijk daarna ook bekend.

Toepasselijk muziekje bij het blogbalblog? Nog geen idee, als er niets bijstaat, is dat zo gebleven!

Aan te trekken balkleding? Al wel bedacht maar weet niet of dat het wordt. Neig nu eerder naar Rock ’n Roll…

Partner in crime is helaas verhinderd maar dat mag de pret niet drukken, die schade halen we binnenkort wel in.

O ja, het is morgenavond in De Balie en begint om 1930 uur en nee, ik heb geen aandelen.
En dat ik vandaag met een parasietenkuur begonnen ben, vertel ik gewoon niet, anders wil niemand me de hand schudden.

Last blog ever – lets see if you can bear to watch it till the end…

Blogbal 2011  Lees mee op Twitter



Geef een reactie

