Het is feest vandaag…

last day of detox 28 days

Omdat

  • de r in de maand, is, o nee, de laatste dag van de detox is aangebroken:
    #28 dagen supergezond, koolhydraat zeer-arm, non alcohol, -sugar, -coffee, -black tea or -meat and it was fine, very fine
    … applaus voor mezelf
  • de zon schijnt
  • DJ Aquinox door is naar de finale van Houten klapt voor talent en een kans heeft om in Cultuurnacht op het grote podium te staan
  • de zon schijnt
  • mijn haar is geverfd
  • we nu gaan wandelen
  • straks naar het optreden van The Jets gaan in Het Vechthuis te Utrecht
  • de zon schijnt
  • de kermis niet op zondag draait
  • De jury van Houtens talent zei: Fucking Vet!
  • ik zin heb in vandaag en zin heb in morgen
  • zin heb in nu
  • het naar mijn zin heb
  • er een postcrossing kaart binnen is uit Rusland
  • Ik op de valreep mee mag doen met de blogcarousel Wat heb jij gedroomd vannacht – hoezo reep en toe-val… ?!
  • we inene belsuiten om naar Fort Vechten te fietsen
  • dit in draft stond en we weer teruggekeert zijn naar huis omdat we doorfietsen naar Utrecht #jashalen
  • ik in 7 minuten keigoeie picknick lunch in elkaar geflanst heb
    tonijn, advocado, citroen, olijven, komkommer courgette, en nog iets wat ik vergeet

Het slotakkoord eindigd op zijn Caroliens – klote nieuws wat me gisteren mogelijk nog dramatischer dan daarvoor onder ogen kwam en echt he le maal geen feest maar wel aldoor in mijn achterhoofd, dus nu even naar de voorgrond / het voetlicht: …The kids of Pozanti prison following the end…  huiveringwekkend…
Voor meer nieuws https://twitter.com/#!/oemoral en Media Focus is opportunity to reform childrens prisons  


2 reacties on “Het is feest vandaag…”

  1. jjvoerman zegt:

    Was even blij door je blog.

    Maar ik had mezelf beloofd ook op de links te klikken.

    • was ook een gemene bite aan het eind.. en moest ook wel aan jou denken erbij. maar eerlijk bleef eerlijk, the full monty…
      en ik vond het wel kies dat ik het deze keer alleen (bijna alleen) bij de links had gelaten🙂
      experimentje … van “hoe meng ik goed en kwaad blij en verdrietig als ze er allebij zijn of zich snel afwisselen”.

      Ik heb wel een hele fijne dag gehad.
      Ik hoop jij ook. Laten we er nog maar een aan vast plakken…zo weer een bindweefselmassage…en daarna denkelijk mijn eerste kopje koffie😉
      Lieve groet, Carolien


Geef een reactie

