Verschrikkelijk geknepen worden #PHOT 2


Vandaag was het weer zover, en ik stink er altijd in. Ik vergeet hoeveel pijn het doet.
Iedere keer kijk ik er naar uit, en dat het echt geen pretje is daar kom ik dan al snel weer achter: Bindweefselmassage ter ondersteuning van de reinigingsmaand ie ik doe. Een van de pijnlijkste vormen van massage die ik ken maar errug goed om vastgekleefde huid- spier- en vetlaagjes los te kneden en zodoende zowel de soepelheid als de afvoer van afvalstoffen te bevorderen.
Ik was blij dat mijn zoon aan het hardlopen was, anders had hij minstens tien keer in de kamer gestaan want ik heb weer flink geschreeuwd. De buren zijn nog niet aan de deur geweest en ik denk dat ik ze bij de volgende brievenbus ontmoeting maar even tekst en uitleg zal geven voordat de politie de volgende keer op de stoep staat, want ja, de masseur komt aan huis.
Wat een luxe! Gelukkig eindigd het altijd in alle heerlijkheid met meer dan verdraagbare aanrakingen, een kruik en een zoen van de juffrouw, want ik kan blijven liggen als ze vertrekt. Volgende week weer.
Net genoeg tijd om de pijn te vergeten.

Photo On Tuesday. #PHOT Deel 2. is een project van Karin Ramakers:

“Vanaf vorige week is de #PHOT begonnen. Het heeft een beetje hetzelfde principe als de #WOT, alleen is deze opdracht een vrije foto-opdracht, met jouw zelfgemaakte foto, zonder thema, waarbij je wel of geen tekst plaatst maar titel is verplicht. Elke dinsdag verschijnt een #PHOT opdracht”. meer…

..O ja, wat zie je nou eigenlijk?



13 reacties on “Verschrikkelijk geknepen worden #PHOT 2”

  1. Aline zegt:

    Petje af, lijkt me geen pretje… maar ik heb geen idee waar ik naar kijk…😉

  2. lol ik dacht een washandje te zien
    ook naar aanleidig van je titel!

  3. Aline zegt:

    Ik dacht ook een washandje te zien… dus zit op hetzelfde spoor als Linda…😉

  4. karin r. zegt:

    hetzelfde geldt voor die bikram yoga. jezelf in een spagaat leggen terwijl het om je heen sijpelt van het zweet. of hardlopen. omdat het zo leuk is. begrijp daar niets van.😉

  5. Elja zegt:

    Brrr. Klinkt niet als iets voor mij. No pain no gain zeggen ze maar toch…nee bedankt. Ik heb nog steeds geen idee waar ik naar kijk!

    • Snap ik heel goed #niksvoorjou. Jaren terug heb ik ze ook gehad en toen behandeling stop gezet, maar nu voel ik hoe ik er daarna van opknap en voor mijn fysieke gesteldheid was het echt twee voor twaalf…

      En volgende week dinsdag staat de ‘oplossing’ er. Of misschien dus wel eerder, als door iemand geraden, maar ook an uitsluitsel pas dinsdag, op de nieuwe PHOT dag.

  6. ….een massage tafel, beter gezegd, het gat in de hoofdsteun….

    Zie hier: http://yfrog.com/h0g2mvrj


Geef een reactie

