Bemoedigende maandag

Deze foto zag ik gisteren op Facebook en de tekst raakte me dermate dat ik hem onmiddelijk gedeeld heb, met mijn eigen ontvangst erbij:
The aim is clear:  “Stay open minded and respectful and as Joy has its own key of the house, to enter whenever convenient, sorrow can leave when it has overstayed its welcome….the backdoor is unlocked… “


Vervolgens ging ik op zoek en kwam op een blog bij de vrouw die, hoogstwaarschijnlijk door dezelfde foto geïnspireerd geraakt, haar trap in huis ermee heeft beschilderd.

we do real we do mistakesWat een goed signaal zend je dan uit als trap, iedere keer dat de voeten erop roffelend of slepend naar boven rennen of gaan. Want bewust of onbewust, je pikt toch die boodschap(pen) wel op.
En op de muur…ik kijk al rond naar welke in aanmerking komt!



4 reacties on “Bemoedigende maandag”

  1. Rianne zegt:

    Als ik er de plek voor had zou ik inderdaad ook een plekje gaan zoeken. Een hele mooie tekst!


Geef een reactie

