Torn between two lovers

Torn between two lovers

Heelend Oog - Eén hoofd op twee kussens

In my secret life ~> maak ik een mandala voor een goede vriendin met wie ik op zijn minst een sterke band met Turkije gemeen heb. De CD speler (type jukebox met 25 stuks erin) is precies aangeland bij George Michael, Songs from the Last Century ,die ik erg veel draaide toen ik net terug was van 10 jaar leven in Turkije.
George zingt allemaal prachtige covers en het is typische torn between two lovers muziek,  en streelde toen zout in de wonde van mijn hart, wat hunkerde naar het land wat ik verlaten had en ook graag met mijn lichaam en ziel daar wilde zijn waar ik nog niet thuis was.

Ik heb ‘m lang niet gehoord want meestal komt de speler niet verder dan CD 14 of 15 omdat daar de meest recente favorieten zitten, maar deze keer kwam nummer 21 ook aan de beurt. Lang geleden maar precies goed voor de juiste mood van schilderen. Want Monique,  de vrouw in kwestie, heeft ook in Turkije gewoond en niemand snapt mij beter dan zij die ook twee geliefden hebben. The best of both worlds, dat wel, maar nooit allebei tegelijk. Akdeniz Aksamlari  of  Wild is the wind
Gelukkig heeft ook zij daar haar nieuwe wortels die niet kunnen verdorren. Het is net als met fietsen, dat kun je niet afleren.
Eenmaal ‘In Love’ met Turkije, is voor altijd, waar je ook bent: Artemis Body & Mind Reizen naar Turkije

In my secret life:


2 reacties on “Torn between two lovers”

  1. Monique de Boer zegt:

    Stil van, geroerd door, heel erg blij mee.
    Dank je wel lieve schat, voor de mooie mandala en de mooie woorden en voor je vriendschap.
    X
    Monique

  2. […] Zo zag vorige week mijn ‘galgenmaal’ eruit. En wat heb ik ervan genoten. De waarheid gebied dat ik de dag erna nog één kop koffie heb gedronken om het af te leren en wat de suiker en koolhydraten uitzwaaide met een heerlijk stuk zelfgemaakte appeltaart, op het verjaardagsfeest van een lieve vriendin. […]


Geef een reactie

