De kunst van het weglaten

African Mandala

Gelukkig was ik vanavond vergeten de TV uit of op een andere zender te zetten en bleek de aankondiging van Op Volle Toeren van Ali B and friends naadloos over te gaan in de uitzending zelf.
De ontmoetingen tussen oud-Hollandsch glorie en nieuwetijdsmusicanten, meest rappers, zijn bijna aldoor pareltjes gebleken, maar die van vanavond stak echt de kroon. Zeer de moeite waard dus om op mijn lijstje te zetten om nog eens rustig voor gaan zitten. Bless you Ali B!

Remake Liesbeth List en Remake Sticks\

Binnenkort op Uitzending gemist 


2 reacties on “De kunst van het weglaten”

    • Ellen Kisjes zegt:

      Op mijn leeftijd zou je niet zo gauw naar een “rap” gaan luisteren,maar ook ik ben zeer verrast over het programma.Vooral ook om de echtheid en niet in het minst van Ali B. zelf.
      Ik luister nu met andere oren naar een rap.


Geef een reactie

