Zonder dollen (79)

Appreciation
Morgen een foto van het lege huis, hierboven het huis van Make-Believe en dat is klaar.
Er staat zegge en schrijve nog een projectiescherm in het kasteel, een lamp, een spiegel en een stofzuiger.
Ik neem de symboliek ter harte😉

Mijn bed heb ik al opgenomen en wandelen doe ik morgen, van A naar B zeggen…

De muziek die mij zocht en die blijkbaar dit land niet in mag van EMI, is van de serie Cafe Del Mar, vol5, Les Negresses Vertes met Face a La Mer. Appreciation is ook fijn en  passend. En voor de leuk So Much Love trouwens ook.
En hier dan de laatste dichte deur uit de serie Turkse deuren, morgen nog een open…

80 dagen lang een andere deur om open te doen, tegen te trappen, mijn neus tegen te stoten of aan voorbij te gaan. 80 deuren totdat die ene op 1 oktober voor de laatste keer dichtvalt. Met beeld en geluid.
Hier begon het:
Open Deuren: Limit to your love

Alle muziek is te vinden op de Playlist “80 deuren verder”
en dank zij Geert @graat nu ook op Spotify.


5 reacties on “Zonder dollen (79)”

  1. Geert zegt:

    Van A naar B zeggen…. Wauw!

  2. Daan zegt:

    Al zenuwachtig voor morgen? De laatste deur openen en daarmee de zaak afsluiten.

    • Die laatste deur was gisterenavond – Het meervoud van leven is lef, en buigen ook. Het was prettig om hem te openen….de kist is mij dierbaar. Zoals dat wel eens gaat, wilde ik een andere foto eerst, maar had die niet tot mijn beschikking😉 Schatkist vd toekomst …
      Dank voor respons en meelezen!

  3. Ellen Kisjes zegt:

    Gisteren vond ik een engelenkaartje in je huis,maar ik vergat het je te geven. Het was vast niet voor mij bedoeld . Het was “Avontuur” en vanaf vandaag ga jij het avontuur aan van opbouwen!

    • Ik lees dit glimlachend, wie wet is het wel, of óók voor jou bedoeld. Als we dan toch niet in toeval geloven, was dit wat jou ‘toe viel’ in mijn bijna niet meer (t)huis… én ik neem het ter harte. “Avonturen”


Geef een reactie

