Meer en meer uit zicht (78)

Dancing In the Street 

iets is volbracht – leeg, schoon, bedankt en afgesloten.

Wat nu nog rest is de tijd.

Tijd om achter me te laten en tijd om voor me te zijn.

En tijd om mijn lauweren te gaan zoeken,  al laat ik mij liever door ze vinden, om met ze te dansen:

Let the dance continue, let’s Dance ‘like lovers do’.

Uitzicht voor mijn voeten



80 dagen lang een andere deur om open te doen, tegen te trappen, mijn neus tegen te stoten of aan voorbij te gaan. 80 deuren totdat die ene op 1 oktober voor de laatste keer dichtvalt. Met beeld en geluid.
Hier begon het:
Open Deuren: Limit to your love

Alle muziek is te vinden op de Playlist “80 deuren verder”
en dank zij Geert @graat nu ook op Spotify.


2 reacties on “Meer en meer uit zicht (78)”

  1. Geert zegt:

    Meer en meer uit zicht?
    Meer en meer uitzicht
    Door meer en meer inzicht…
    Zo mooi hoe dubbelzinnig enkelvoudig kan zijn!
    Geniet van het uitzicht van je voeten!


Geef een reactie

