KapotMoe (75)

I Want To Break Free speelde vanmorgen op de radio terwijl ik met een slakkegangetje van zonsop- naar zonsondergang tufte. 12 uur geleden kwam ik aan in een nog rustig huis om daar de luiken te openen, koffie te zetten en tafels en stoelen in gereedheid te brengen in de tuin, voor de welkomskoffie van wat een hectische dag aanpoten zou worden.
Het enige wat er van mij verlangt werd, was mijn kop erbij houden en taken verdelen, maar zelfs dat vond ik een hele klus.

Heel afschuwelijk licht wierp een geheel andere gebeurtenis op de dag: onze buurvrouw werd met ambulance naar het ziekenhuis vervoert, met, naar later bekend werd, een herseninfarct. Ik hoop zo dat het goed met haar komt.

Met vereende krachten werd het ene huis ontmanteld en even liefdevol werd na 8 uur ploeteren aan de andere een voortent geregen. En toen was er soep, de tweede verse en even overvloedige variant van vandaag,  én n goed glas om het af t5e linken.

Nu crashen, morgen verder…

80 dagen lang een andere deur om open te doen, tegen te trappen, mijn neus tegen te stoten of aan voorbij te gaan. 80 deuren totdat die ene op 1 oktober voor de laatste keer dichtvalt. Met beeld en geluid.
Hier begon het:
Open Deuren: Limit to your love

Alle muziek is te vinden op de Playlist “80 deuren verder”
en dank zij Geert @graat nu ook op Spotify.


One Comment on “KapotMoe (75)”

  1. petepel zegt:

    Hopelijk kun je voldoening halen uit alle inspanningen van vandaag, en vannacht nieuwe energie op doen!


Geef een reactie

