Moving Company (68)

18 septemberMovement 1

Al wel om 5 uur wakker, heb ik mezelf bedwongen om anders aan de slag te gaan dan met wat Wordfeud inhaalslagen om zo toch op de plaats nog wat te rusten.

Movement 1 is geschied en was erg indrukwekkend, en ik maak me op voor dag 2 waarin nog meer en ook andere mensen vol goede moed de uitdrukking “vele handen maken zwaar werk mogelijk” kracht zullen gaan bijzetten.

Want dat het licht werk is, is een leugen. De zweetdruppels en gekneusde lichaamsdelen zijn daar het bewijs van. ik hoop dat iedereen goed thuisgekomen is, ook het Limburgse equipe, en welverdiend gerust heeft.

Ook vandaag maakt er weer iemand soep en zopie en ook vandaag ben ik bij aanvang ietwat huiverend of ik het coördinerend aspect wel aankan.
Want ook al moet ik dat helemaal niet willen en heb ik voor iedere dag een Zen-coordinator aangesteld/uitgenodigd  – die in de gaten houdt of het tempo niet zo snel ligt dat ik en mijn gemoedsrust door haar hoeven gaan, iedereen komt om door te pakken, dus dat blijft goochelen.

Door de ploeg van gisteren is enorm veel voorbereid, alle kasten zijn uit elkaar gehaald en al twee volle stationswagens afgevoerd naar de diverse adressen. Maar zoals dat altijd bij een verhuizing gaat, of in ieder geval bij de mijne, komen de unidentified objects uit allerlei hoeken en gaten te voorschijn kruipen en zijn in dit stadium uiterst onwillig om zich in te laten delen is een categorie waar op dat moment een nog openstaande doos bij past.
Voor daadwerkelijk sorteren en ook nog weggooien lijkt de tijd verstreken, en ontbreekt ook de benodigde rust, verhuisdag is verhuisdag, dus ik geef er toch de voorkeur aan een en ander nog te laten liggen tot volgende week om dan alsnog uit te zoeken in plaats van alles in een doos te smijten, Zo’n doos waar ‘diversen’ op staat die dan als die van Pandora op mij wacht om mij te bespringen en vooral mij het vinden belemmerd van iets belangrijks wat er dan onvermijdelijk ook in terecht gaat komen.

Ik vind het voor vandaag weer gezegend deze blog. De woordenstroom mag weer minderen. Op naar het ontbijt, de muziek en mijn eerste schreden op deze dag van de tweede movement.

80 dagen lang een andere deur om open te doen, tegen te trappen, mijn neus tegen te stoten of aan voorbij te gaan. 80 deuren totdat die ene op 1 oktober voor de laatste keer dichtvalt. Met beeld en geluid.
Hier begon het:
Open Deuren: Limit to your love

Alle muziek is te vinden op de Playlist “80 deuren verder”
en dank zij Geert @graat nu ook op Spotify.



Geef een reactie

