Zeg het snel met muziek (66)

66 van 80 deuren verder - Ellen

70 and getting younger every day

With a lot of help from my friends
Ze komen en gaan in alle verschijningsvormen, mijn Helden, Engelen en Rolmodellen.
Zo is de blog Secrets, Riddles and Red Pills van een goede vriendin een parel en balsem voor mijn ziel gisteren, zowel om te lezen, als om het muziekfragment The Riddle wat erin genoemd wordt  te luisteren  – “There is a reason for the world: you and I”.

Over harten en riemen gesproken

De riemen lijken te werken, , een nieuw medicijn slaat goed aan lijkt het, de hartkloppingen zijn minder vannacht en vandaag en de zon schijnt in mijn snoet.
De eerste hulptroepen staan alweer op de stoep, dus het woord is aan de muziek to Express Me today.

You are so beautiful to me – Joe Cocker & Pavarotti

Hey Jude – McCartney Elton John Sting

Whatever get’s you through the Night – John lennon & Elton John

I saw her standing there – George Harrison & friends
George Harrison, Ringo Starr, Billy Joel, Mick Jagger, Bruce Springsteen & Bob Dylan – I Saw Her Standing There (The Beatles)

Roll Over Beethoven – Rolling Stones (1963)

en Marieke,  gefeliciteerd! Happy Birthday to you!

80 dagen lang een andere deur om open te doen, tegen te trappen, mijn neus tegen te stoten of aan voorbij te gaan. 80 deuren totdat die ene op 1 oktober voor de laatste keer dichtvalt. Met beeld en geluid.
Hier begon het:
Open Deuren: Limit to your love

Alle muziek is te vinden op de Playlist “80 deuren verder”
en dank zij Geert @graat nu ook op Spotify.



Geef een reactie

