Bange moment-opname (65)

Bittersweet Symphony

Het valt me zwaar vandaag de deur te openen, ik ben niet alleen bezorgd maar ook bang wakker geworden.
De hartklachten van gisteren duren voort en ik ben bang dat ik de race tegen de klok niet ga redden, fysiek.
Drie uur  neuropsychologische onderzoeken gisteren waren een genot voor de jonge onderzoeker in mij maar een enorme aanslag op mijn energiepeil.
En ondanks de vele hulp met pakken, de opslag die geregeld is, de verhuisdozen die binnenstromen, vliegt het me aan. Alles.

Waar ik het overzicht al had, ben ik het kwijt en alle vragen werken op dit moment verlammend, ook de vergeetachtigheid en verlies van tijdsbesef neemt door de stress schrikbarende vormen aan.
Het gevecht met de eigenaar van mijn praktijkruimte om de bankgarantie, waar we allebei vinden dat we recht op hebben, put me uit, het juridisch advies belt maar niet terug, het huis leegruimen om ex heen, en ex die ruimt en pakt als ik vergeefs poog mijn administratie of een dutje te doen, is en blijft, ondanks alle speaking terms, een crime.

Nog geen woonruimte hebben is wel de minste van mijn zorgen, het verblijf in de caravan lonkt, maar alle onbetaalde rekeningen ook.
Mijn optimistische zelf worstelt met de realiteit van de dag, de afspraken, de to-do lijst, de emoties en met mijn lichaam.
Heel confronterend dat mijn lijf en zenuwstelsel schijt hebben aan alles wat ik heb geleerd. Of althans dat is mijn perceptie. Vrienden en andere deskundigen zeggen dat het een godswonder is dat ik nog doe wat ik doe. Ik verlang naar 2 oktober en buffel door. De Verve, mijn wekkerdeuntje van bijna een jaar, kwam net ‘toevallig’ langs en mag weer meedoen.

Zo meteen bloed prikken voor de laatste standjes, dan ontbijten en deuren en armen openenen voor weer een held die verhuisdozen komt brengen.

80 dagen lang een andere deur om open te doen, tegen te trappen, mijn neus tegen te stoten of aan voorbij te gaan. 80 deuren totdat die ene op 1 oktober voor de laatste keer dichtvalt. Met beeld en geluid.
Hier begon het:
Open Deuren: Limit to your love

Alle muziek is te vinden op de Playlist “80 deuren verder”
en dank zij Geert @graat nu ook op Spotify.


2 reacties on “Bange moment-opname (65)”

  1. Geert zegt:

    Caro, als je in je angst vroeg in de morgen een woord als ‘quark’ op drie keer woordwaarde kunt leggen in Wordfeud, dan ben je tot hele grote dingen in staat… Zonder gekheid, let goed op jezelf, elke dag is er nu een en voor je het weet is het dan 2 oktober. Dan heb je 80 deuren gesloten, maar gaan er weer duizend voor je open… Je zult het zien!

    • Mega dank je wel voor de opstekers!
      Wat je schrijft over Wordfeud doet me denken aan de ondertiteling van mijn blog😉
      “Deuren sluiten en openen, woorden zijn de sleutels” ‘-)
      Wordfeus is mijn ‘braintraining’van het moment. Dank en tot za.


Geef een reactie

