Op de blaren zitten en opstaan (56)

80 deuren verder 6 september

Perfect Day
met Lou Reed en Pavarotti in 2001.
and the master as himself in Trainspotting
Ik hou van de versie van
Various Artists met Bowie as a heartbreaker

Paniek ligt op de loer omdat er zoveel moet of lijkt te moeten, nee, gewoon moet.
en dan lees ik wat Isa Hoes zegt in het AD van vandaag:

‘Plannen maken vind ik niet fijn, is ingewikkeld, want het raakt altijd aan Antonie en dat hij er niet meer is.
Dingen komen op mijn pad en ik denk: ja of nee.
Dat vind ik fijn.’

Mooi en erg aantrekkelijk en niet eenvoudig maar wel aantrekkelijk.

Er moeten vandaag wat blaren doorgeprikt voor er verder te lopen valt.

Buigen voor het leven ~> Wat geeft houvast - badeenden

Voor de Zevende Hemel met Annemarie Opmeer van Down to Earth Magazine kun je ook hier terecht.

over de no-nonsense Zen van Brad WarnerSit Down and Shut Up

en met Jan Kortie (op 15min) en zijn nieuwe boek Jouw Ziel wil zingen

Jan zijn nieuwsbrief van vanmorgen begon zo:

“Op weg naar de wijsheid is de eerste stap stilte …”



Solomon Ibn Gabirol

Dat lijkt mij mooi om mee te eindigen.

80 dagen lang een andere deur om open te doen, tegen te trappen, mijn neus tegen te stoten of aan voorbij te gaan. 80 deuren totdat die ene op 1 oktober voor de laatste keer dichtvalt. Met beeld en geluid.
Hier begon het:
Open Deuren: Limit to your love

Alle muziek is te vinden op de Playlist “80 deuren verder”
en dank zij Geert @graat nu ook op Spotify.

Ik vind het leuk om feedback te krijgen!


One Comment on “Op de blaren zitten en opstaan (56)”

  1. desiree zegt:

    Dank je wel lieve Caroline, voor deze prachtige versie van Perfect Day! Voor mij perfect op deze day.
    Liefs Desirée


Geef een reactie

