Oproep – Liefde delen is helen

Vandaag alleen een oproep om Verander je Wereld, de weblog van Leonie Linssen te  lezen, bij wie twee dagen geleden borstkanker geconstateerd is en die zich daar op een voor mij indrukwekkende manier mee verhoudt.

Een klein stukje uit haar blog om je te verleiden daar verder te lezen:

Liefde delen is helen – doe je mee? Oproep!

Nu twee dagen geleden bij mij borstkanker is gediagnostiseerd, ziet mijn leven er plotseling heel anders uit. De komende periode staat mijn genezing voorop. Op dit moment zijn het nog onzekere tijden omdat het behandelplan nog niet rond is en afhankelijk is van allerlei onderzoeken.

Het klinkt misschien vreemd, maar ik heb niet het idee dat de grond onder mijn voeten uitslaat, of dat ik in een diep dal ben gevallen. Ik ben zelf een beetje verbaasd van de moeiteloze manier waarop ik dit nieuws tot me heb genomen. Het voelt een beetje alsof het zo moest zijn. Mijn lief vindt het onzin, ik heb gewoon pech gehad en dat zullen heel veel mensen denken. Misschien is dat ook wel zo.

Lees verder op Verander je Wereld

Hartelijke groet,

Carolien


One Comment on “Oproep – Liefde delen is helen”

  1. Lieve Carolien,

    Dank voor de doorverwijzing naar de blog van Leonie . . .

    Liefdevolle groet van Sonja


Geef een reactie

