Kapstokverbeelding #WOT

Kapstok #WOT6
Een kapstok is een omgekeerde paraplu zonder valscherm

Voor mij is mijn kapstok mijn vangnet
en hangt dan ook niet in de gang

Als ik die niet had
zou ik niet weten wat
er anders in de kast hing

Met zo’n waardeloos geheugen
vergeet ik, als ik ze niet zie
wat voor leuke kleren ik heb.

Zoals ik ook dacht, dat ik deze WOT
al gepost had….
stond nog in draft

hersenpan
net een paraplu met gaatjes erin
maar dan sterker

WOT staat voor Writing on Thursday.
#WOT 6 Thema Kapstok  / 9 feb 2012
Bloginitatief van Karin Ramaker - waarvoor zeer erkentelijk!

8 reacties on “Kapstokverbeelding #WOT”

  1. Ellen Kisjes zegt:

    Je creativiteit stroomt gelukkig door ! (plaatjes boven de kapstok)

  2. ruudketelaar zegt:

    Hoe zonde zou het zijn als dit in draft gebleven was…Mooi, chapeau, Caro!


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 31 andere volgers